familjen

Har tillbringat dagen på en 15 timmars lång flygning till New Delhi, som är Indiens huvudstad. På flygplatsen mötte familjen upp mig som ska ta hand om mig under tiden jag är här.
Familjen har 3 flickor, den yngsta är som mig. Det är väldigt snällt av dom att jag får stanna och bo hos dom. Vi häslade på varandra, och vi körde hem till huset.
Pappan heter Gafur och mamman Sagari. Den yngsta dottern är 14år och heter Harsha, mittensystern, Vanita, är 16år och den äldsta är 20år och heter Dakshina. Hon ska gifta sig om två veckor, och då även flytta hemifrån, men nu de första veckorna kommer hon vara hemma. Det kommer nog bli mycket med fix inför bröllopet.
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0